Tuesday, March 15, 2011

overnight

haih.. daa lame nya cter baru nk post.. ish3..
ari SABTU and AHAD yg lepas, aku daa buat keputusan yg mendadak.. =)
apa dia?? jeng jeng.. aku wat keputusan nak overnight last2 minute.. nak kuar ngan dia?? HAMPEH !! ajak je lebih.. huh !
okay2.. berbalik ke topik yg asal, aku ajak intan..
ingat an dia x nak join.. last2 join gak..=)
kuar dari KMM kol 6 petang. perh ! yang x ley tahan tue, jalan giler sesak ar..
2 jam kowt dalam bas.. nasib bek bas yang b'air-cond.. fuhhhh~~

then, smpai lebih kurang dalam jam 8 lebih ar.. smpai2 je, terus gi DP, beli tiket yang paling lambat.. akhirnya! ketemu jua.. hahahaha.. tiket kol 12.50 a.m., cter UNKNOWN..
cter nie t'sgt laa boring tapi last2 best laa gak.. so, aku bagi laa kowg izin tok tgk cter nie ye.. green light gitu !! hahahaha..pastu merayap je laaa,,, macam xde hala tujuan.. huhuhu..

ari AHAD plak, aku dan kawanku secara tak langsung menjadi penunjuk arah kpd pelancong JAPAN.. gler susah nk speaking ngan dowg nie.. dowg x bpe nak faham sangat.. biasalaa tue, owg jepun an memartabatkan bahasa ibunda dowg.. aku bukan nak cakap aku nie power+teror cakap omputih.. (adoiyai) pikir bukan2 gi..
okaylah, selepas aku daa berbakti kat dowg nie, dowg ajak laa lunch and minum minum kopi.. haih !! nak tolak, sayang laa plak an.. rezeki tue.. alih2, kteowg tolak tawaran dowg jaoh jaoh.. sebab nye, walaupon dowg nie pelancong, dowg tetap stranger an?? x tau ati budi dowg.. kang tak memasal je aku dapat gi jepun free je... hahaha.. paham tak maksud nye?? lau x faham an, kowg gi laa kat sekolah menengah kowg yg dulu.. MARI BELAJAR MAKSUD TERSIRAT DALAM RUMUSAN. =.='

No comments:

Post a Comment