Tuesday, March 22, 2011

pembaris ohh pembaris


hehehe.. maybe post nie tah pape tah.. cakap sal pembaris lak.. hehehe.. biar laa.. ini belog saya.. saya tak kongsi ngan sape2 pon an..=)

egt an pembaris ku hilang.. penat aku mencarinyer d merata-rata tempat.. di kuliah, pencil case mem2 aku, gi tanya HEP ( nie tipu je) =.="

akhirnyer, aku jumpa ngan 'buah hati ku ini" .. <3<3<3.. ada kat kawan aku rupa nyer.. dia TERambil semalam.. sbb dia daa TER so, aku tak laa nak marah an.. x sengaja tue.. kita mesti berbaik sangka.. ye2 je aku nie.. tp ada gak yg aku curiga kdg2.. hahahaha..

what?? yelaaa2.. aku gi tau knpe pembaris nie sgt ISTIMEWA bagi ku.. huhuhu (ppoyossss)
pembaris nie mengingatkan aku kepada BIGFOOT saya... huhu.. comel tak nick name tue??? bek kata comel.. lau tak an, aku soh dia himpap kowg sume.. hahahaha! =)

pembaris nie daa patah sebelah.. tp still ley guna lagi kan even aku ada pembaris yg lagi handsome.. huhu.. pembaris nie patah sbb aku gi study sama2 ngan dia.. tyme sem 1 dlu kot.. lme tak aku simpan pembaris nie..??? (heboh je.. pdhal kejap je).

pembaris nie patah sbb dia pi ketok ketok meja.. tak de keje langsong ! sengal je.. huhu.. then tbe2 aku dgr bunyi prapppp !! (bunyi pe tue).. ha, salah ! bukan bnyi kentot k.. mandai2 je.. mle2 tak dapat agak.. last2, ble balik bilik, nk gne pembaris nie, cacat laa plakkkkk an... haih,.. hangin gak..

patut ar cm x cukup tangan nk sorokkan balik pembaris tue dlm pensil case aku... pastu wat muka tebekk je.. sib baek manis.. hahhaa.. KAU DIMAAFKAN <3<3

aku nk tgk smpai ble aku ley simpan pembaris nie.. weeeeeee =))

No comments:

Post a Comment