Friday, March 11, 2011

mentor-mentee

fewitttt.. fuyoo.. (hahaha .)
ari nie mentor mentee tersangat laa best wei..
maybe sebab mentor mentee yang last kowt.. =)

ari nie aku kata best sebab aku n rakan rakan yg laen,
mengusik pinky girl dlm kelas kami.. hahahaha..
cian dia.. nme pendek dia NANA..
kteowg kenen kan dia ngan boy kat dalam kuliah.. hehehe..
blushing muka dia.. tue laa, kenakan owg lagi..

actually, NANA nie cantek aw.. putih, kulit licin.. hehehe..
lau aku nie lelaki, daa lme aku try.. tp dah ditakdirkan aku nie gurl =.=
so, pandang je laa mampu... =)
what ?! lesbian?? eh2.. bukan men sedap lagi mulot kau mengatakan !!
bia laa.. x salah aku nk admire dia pon an..
aku just suka tgk muka dia.. cantik.. gi kuliah pon cantik.. untung BF dia.. oppss ~

aik ! title post MENTOR MENTEE.. tp aku pi merepek sal hal len lak..
hahaha.. layankan je laa ye.. kisah nie pon dlm program nie gak..
so what ????

No comments:

Post a Comment