Friday, January 28, 2011



hari nie, 28/1/2011 jam 3.15 ptg aku menderma darah di KMM... weeeeeeee.. =). First time woo. selalu nya asal nak derma je mesti ABC. hehehehe. Tapi kali nie, rezeki aku nak derma darah.. ALHAMDULLILAH. Kempen nie mendapat sambutan yg menggalakkan drpd student mahupun lecturer and now, aku pening2 lalat skit. yela.. bru pas derma darah. huhu.. nie gmbar blood group aku.. and time check darah nie, owg laki lak.. adoiyai. Lemah tol aku. So, aku terpaksa laaa.. Kowg faham2 je laa ye.. and untuk menghargai jasa baik aku nie, KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA memberi sijil kpd yg 0rg baik cam aku nie.huhuhu. Sijil nya macam nie. Jap ye.. HA !! nmpk tak??? lau x nampk, tak lama lagi ar tue. 3 kali Jumaat ye.. eh2, dan2 je kau nmpk an?? hahahahaha.. tau takot... k laa, aku stop sini je laa ye.. aku dah gler pening nie.. bye ~~~


mood : bangga kerana telah melakukan perkara yang baik.. =)

No comments:

Post a Comment